První dodané vozy na trhu se objeví již v polovině roku 2018. Modernizace se projeví na úspornější motorizaci, modernějším vzhledu obou vozů a změny se dotknou i elektroniky, zejména asistenční podpory.
Ford Transit je jedním z nejlépe prodávaných vozů v této užitkové třídě, a to v celé Evropě. V průběhu 10 měsíců loňského roku se prodalo přibližně 276 tisíc vozů, a to je údajně osmiprocentní nárůst oproti roku 2016.
kůň Fordu

Deaktivace jednoho válce při nižší zátěži

Z hlediska motorizace dochází k významným změnám jak u vznětových, tak i zážehových motorů. Vznětový motor Ford 1.5 EcoBlue vyhovuje evropské normě zátěže emisních spalin Euro 6.2, jedná se o přeplňovaný motor s novým technologickým řešením přípravy směsi a regulací emisí. Měl by mít nižší spotřebu nafty a zároveň lepší dynamiku. Transit Connect počítá se zážehovým motorem 1.0 EcoBoost, který prošel inovací v podobě upravené hlavy válců, zachycení škodlivin z výfukových plynů a změnou ve vstřikování palivové směsi. Zajímavou novinkou je dočasná deaktivace jednoho válce, takže motor při nižší zátěži může pracovat jen na dva válce, čímž se snižuje spotřeba paliva.

Osmistupňová automatická převodovka na objednávku

Obě motorizace spojuje s hnaným a hnacím ústrojím manuální 6-stupňová převodovka, motory 1.5 EcoBlue mohou být vybaveny 8-stupňovým automatem – ovšem pouze na objednávku.
Automobilka Ford se nyní zaměřila na prodloužení intervalů pravidelné údržby. Týká se to vznětových i zážehových motorů, přičemž u manuálních převodovek se servisní interval posunul až na dva roky (případně 40.000 ujetých km). To představuje pro majitele vozů Ford výraznou úsporu času i nákladů, ve srovnání s konkurencí.
náklaďák na dálnici

Změn doznala i karoserie a interiér vozu

Zeštíhlené světlomety nyní ve vyšší výbavě pořídíte s xenonovými výbojkami a denními LED diodovými světly. Přední spojler a maska jsou nyní aerodynamičtější. Palubní deska v kabině má k dispozici nový centrální panel s dotykovou obrazovkou (systém SYNC3). Ford se zaměřil i na výplň čalounění sedadel, kde se používá jiný materiál.
Asistenční technologie se soustředila především na tzv. předkolizní detekci překážek (chodců), na úpravu jízdy při bočním větru a na omezování rychlosti v určitých situacích. Novinkou mezi vozy této třídy je parkovací asistent.